Facebook für Windows Phone wurde ja dieses Jahr erst rundum-erneuert. Jetzt wurde auf der offiziellen Facebook-Fanpage ein weiteres Update angekündigt. Mit Version 2.5 liefern die Entwickler einige Features mit, die sich die Community schon seit längerer Zeit wünscht. Die kommenden Features seht ihr hier im Überblick:

Facebook für Windows Phone v2.5 Features
  • Threaded messaging
    Full Facebook threaded messaging including group messaging, all in a beautiful Metro style design.
  • Tagging
    Now you can tag friends and locations in your posts in the ‘with’ and ‘at’ format.
  • Delete posts and comments
    Use the tap and hold context menu to delete posts and comments from your wall.
  • Active links in posts
    Tap on links in posts to go directly to the content.
  • Updates to the photo comments and likes page
    The photo comments and likes page has been updated to match the posts comments and likes page. You can see a hint of the image at the top of the page, pull down and you can see the whole thing.

  • And finally, by popular demand…
    …you can now ‘like’ comments!

Ich hoffe, dass auch an der Performance der App geschraubt wird, denn ab und an dauert es doch sehr lange bis der Inhalt geladen wird. Ich bin gespannt auf die Umsetzung der angekündigten Features und werde euch diesbezüglich natürlich auf dem Laufenden halten.